Mothergunship
Join the ranks of the resistance against the robotic alien invasion. Destroy hordes of metallic fiends and earn your way to the Mothergunship! Fight together with a friend in a full co-op experience, while you work together to cut through the alien fleet and reach that ultimate goal – bringing down the MOTHERGUNSHIP.
Mothergunship is a skillfully molded combination of first-person shooter and bullet hell that exudes chaos with over the top, larger than life weapons and fast-paced action.
Video game therapy has never been so explodey. Mothergunship is a funny, exciting and creative take on an otherwise simple premise.