Murder by Numbers
Los Angeles, 1996. Honor Mizrahi was just an actress on a hit TV detective show. But when her boss ends up dead just minutes after he fires her, she finds herself starring in her own murder mystery. Teaming up with SCOUT, a reconnaissance robot thrown away after a mysterious incident, she sets out to clear her name - and a new detective duo is born!
Investigate a range of murders across TV studios, glitzy award shows, drag clubs, and more - all set to an energetic soundtrack from famed composer Masakazu Sugimori (Phoenix Wright: Ace Attorney, Ghost Trick and Viewtiful Joe).
Uncover a dark conspiracy by interrogating a wild range of weird and wonderful characters, designed by the incomparable Hato Moa, creator of Hatoful Boyfriend.
90s fashions! Upbeat jams! Sass dialled up to 100! Questionable jokes! Drag queens! All that and more awaits...in Murder by Numbers!