Pathway
Explore the strange unknown with Pathway, a strategy adventure set in the 1930s great wilderness. Unravel long-forgotten mysteries of the occult, raid ancient tombs and outwit your foes in turn-based squad combat!
Pathway is a turn-based strategy game designed to provide players with approachable, fast-paced and fun squad skirmishes in an early 20th century pulp-adventure setting. Quickly run for cover, flank enemies and utilize your team’s special abilities to turn the tide of battle in your favor!
Pathway throws in a lot of different gameplay elements, but it does everything well. The strategic combat is simple and fluid, and doesn't outstay its welcome. The vignette-like adventures are palatable and entertaining. And perhaps best of all, it's one of the best looking pixelized games in recent memory.
Pathway brings together RPG tactics and roguelite progression with a unique Indiana Jones setting, but it doesn't have the depth to feel replayable.