Split Fiction
Mio and Zoe, contrasting writers, become trapped in their own stories after being hooked up to a machine designed to steal their creative ideas. They must rely on each other to break free, working together to master a variety of abilities and overcome challenges while jumping between sci-fi and fantasy worlds in this unexpected story of friendship.
Creators of the Game of the Year 2021, It Takes Two, Hazelight is a multiple award-winning independent game development studio based in Stockholm. Founded in 2014 by Josef Fares, film director and creator of the critically acclaimed Brothers: A Tale of Two Sons. Hazelight is committed to pushing the creative boundaries of what is possible in games. In 2018, Hazelight released A Way Out, the first ever co-op adventure, as part of the EAO program.