Become one of the Steel Rats, a biker gang sworn to protect their city against an invading army of alien robots - Junkbots. Wreck and ride through hordes of enemies, switching between four unique characters as you wreak havoc with the ultimate killing machine; your flame spewing, saw bladed, motorcycle.