The Bunker
The Bunker is a completely live action experience with point-and-click interactivity. Filmed on location in a decommissioned government nuclear bunker, it features a plot crafted by writers and designers behind titles like The Witcher, SOMA and Broken Sword, and incredible cast including Adam Brown (The Hobbit) and Sarah Greene (Penny Dreadful, Assassin’s Creed 3).
As the last remaining survivor in a nuclear bunker, John’s daily routine is the one thing that keeps him sane. But when an alarm goes off, his mind starts to self destruct. He has to venture into long forgotten areas, recovering long repressed memories and unlocking the dark secrets of The Bunker.