Total War: WARHAMMER
Decide the fate of the Warhammer world in Immortal Empires, the epic culmination of the entire Total War: WARHAMMER series, now available for all *Total War WARHAMMER I and WARHAMMER II owners!
Combining the campaign maps, races, and factions from all three games into a single, epic sandbox campaign across the legendary Warhammer world, Immortal Empires is the most complete and definitive Warhammer strategy experience ever conceived.
Hundreds of hours of gameplay await you at the dawn of a new era. Total War: WARHAMMER brings to life a world of legendary heroes, towering monsters, flying creatures, storms of magical power and regiments of nightmarish warriors.
Embark on campaigns of conquest as the valiant men of the Empire, the vengeful Dwarfs, the murderous Vampire Counts and the brutal Orcs and Goblins of the Greenskin tribes. Each Race is wholly different with its own unique characters, campaign mechanics, battlefield units and play style.