HITMAN World of Assassination
Suit up for a spy-thriller adventure where all your deadly abilities are put to the test across more than 20 locations.
Your deadliest weapon is creativity. Unlock new gear and up your game on highly replayable missions.
Travel a living, breathing world, filled with intriguing characters and lethal opportunities.