Lote Risk of Rain 2 + Survivors of the Void + Seekers of the Storm
Consigue el aclamado Risk of Rain 2 y sus dos primeras expansiones. El lote incluye Risk of Rain 2 y los DLC Survivors of the Void DLC y Seekers of the Storm.