Controles fáciles de aprender
Go solo in an epic race against time stuffed with danger and peril – or create teams of two to four adventurers for fun-packed party play as you work together to overcome nefarious tasks however you can imagine. Can you save Craftworld from the dastardly Vex and his nightmarish Topsy Turver device… and become the Knitted Knight of legend?
The dastardly Vex (a near-mythical being born of chaos and fear) has kidnapped Sackboy’s friends and forced them to build his Topsy Turver.
This twisted device will transform Craftworld from a fantastical land of pure imagination and innocent dreams… into a torrid, barren eyesore of nightmares.
But legend tells of a prophecy from deep within the ancient order of the Knitted Knights, Craftworld’s legendary protectors.
For only the brave, fearless, chivalrous and, yes, gallant can save the day in an almost too dramatic for words race against time stuffed with danger and peril.
Set off alone or with your bravest friends on a whirlwind of capers across the snowiest mountains, the leafiest jungles, the wettest underwater realms and the, uh, spaciest of space colonies.
Explore here, there, and everywhere through distinctive hand-crafted lands across Craftworld.
Utilise Sackboy’s cool, diverse move-set to face a huge variety of thrilling challenges, fierce enemies, and startling surprises.
You will never know what’s coming next in an awe-inspiring and downright fun epic adventure you’ll want to play again and again. And again.
Create teams of two to four adventurers and take on side-splitting challenges in local and online banter-packed party play that’ll have everyone in stitches.
Parties can play through the whole game – including a number of co-op only levels – as you work together to overcome nefarious tasks however you can imagine, from ingenious squad tactics to pure dumb luck. Whatever it takes!
Exploring by yourself is a jaw-dropping experience; but heading out on a journey of discovery with friends, family and neighbours is truly unforgettable.