Harjoittele perusasioita Learn to Play -tilassa, pelaa valikoiduilla huippujalkapallojoukkueilla Kick-Off-tilassa tai luo oma pelaajasi ja nauti viiden pelaajan joukkueiden jännityksestä Clubsin uuden Rush-pelaamisen avulla yhdessä ystävien kanssa. SHOWCASE-tilassa ansaittuja UT Coineja ja ostettuja FC-pisteitä voi käyttää Ultimate Team -tilassa pakettien hankkimiseen ja unelmajoukkueesi rakentamiseen mies- ja naisjalkapalloilijoista.
Sisältö ei ole saatavilla jatkuvasti tai kaikilla alueilla, ja se voi muuttua. Peliedistys poistetaan, kun sisältö poistetaan tai SHOWCASE lopetetaan. EA voi lopettaa SHOWCASEN kokonaan, kun lopettamisesta on ollut 30 päivän ajan ilmoitus osoitteessa ea.com/fi-fi/service-updates.
Päivitä täyteen EA SPORTS FC 25 -kokemukseen samalla EA-tilillä ja samalla alustalla ennen kuin SHOWCASE poistuu käytöstä, jotta voit jatkaa ammattilaisesi edistämistä Clubsissa, sekä hankkia pääsyn koko maailman pelin jokaiseen kolkkaan, mukaan lukien Manager- ja Player Career -tiloihin.