Fontos: A legteljesebb játékélményhez érdemes rendelkezned a Train Sim World 5: West Coast Main Line útvonallal, amelyet külön tudsz megvásárolni.
A brit vasút újkori legendája megérkezik a West Coast Main Line fővonalra: fogadd üdvözletünk, Pendolino! A Class 390 egy látnoki projekt részeként jelent meg – a projekt célja a London és Glasgow között leggyakrabban és legzsúfoltabban közlekedő járatok átalakítása volt.
Az innovatív billenőszekrényes technológiát alkalmazó Class 390 Pendolino forradalmasította az utazást azzal, hogy kanyarodás közben bedől, így a WCML kanyargós szakaszain nagyobb sebesség mellett is kényelmes rajta az utazás.
Beülhetsz a legendás Pendolino vezetőfülkéjébe, és elindulhatsz a West Coast Main Line vonalon ezzel a szupergyors, billenőszekrényes vonattal. Az Avanti West Coast mozdonyvezetőjeként vagy kalauzaként megismerheted a csúcstechnológiájú InterCity-járatok egyedi üzemeltetési gyakorlatát, és új nézőpontból nézheted a világot, miközben a kanyarokba bedőlve haladsz a londoni Euston pályaudvar felé.