How do I get access to Open Beta? What's Included?
December 2024 is the launch for the Open Beta. Players will be able to choose their class, explore several world zones, battle mobs and bosses, craft weapons and gear, and progress their character with an extensive talent tree and lootable skills.
We deeply value our players and their experience playing the game. Players can make their voices heard by completing surveys and chatting with our team in our Discord community or on our socials.
Crystalfall is free-to-play in Open Beta and will be free-to-play on official release.
Crystalfall is still in development and players can experience some balancing issues and missing assets in Open Beta.
Crystalfall is a season-based game and we plan to release seasons with new content once a quarter.
During the Open Beta, patches will be deployed if needed to address balancing issues or critical bugs.
We are a team of ARPG enthusiasts and really value the opinions of our players. We encourage our players to make their voices heard by providing feedback and are grateful if they report any bugs or issues they experience while playing.
In-game purchases in Crystalfall include stash tabs, inventory space, cosmetics, supporter packs.