35XP
Command & Conquer: The Remastered Collection gathers up every conceivable ounce of content from the first two games in the series and gives it a full makeover, resulting in a collection that feels holistic, modern, and true to its roots. It has some wrinkles that add an asterisk, but only just that much. This is Command & Conquer, not just how you remember it back then, but how you'll want to remember it years from now.