Derelicts
早期アクセスゲームは開発中であり、今後大幅に変更される場合があります。その結果、このゲームをプレイ中に予期せぬ問題や、完全に新しいゲームプレイ要素に遭遇する場合があります。開発途中のゲームを今すぐプレイできます。あるいは、より完成されたゲーム体験が提供されるまで待つこともできます。After crashing on Earth with a space shuttle, you and your friends have to start from scratch. Explore and build a base, then defend it against mutated animals and humans. Find the origin of the defense mechanism that triggered a wave of radiations on Earth, forcing the most privileged part of mankind to go and live on space stations.