The Crust
早期アクセスゲームは開発中であり、今後大幅に変更される場合があります。その結果、このゲームをプレイ中に予期せぬ問題や、完全に新しいゲームプレイ要素に遭遇する場合があります。開発途中のゲームを今すぐプレイできます。あるいは、より完成されたゲーム体験が提供されるまで待つこともできます。In The Crust, you build a colony on the Moon - and lay the groundwork for the exploration of deep space! Mine valuable resources, automate production, manage scientific expeditions, and explore the lunar surface. 400,000 kilometers away from Earth, you will see just how vast the cosmos really is, and how little we yet know about its mysteries. Get ready to face some tough choices- after all, the future of mankind may depend on your decisions...