Karakage The Sky Shadow
얼리 액세스 게임은 현재 개발 중인 게임으로 개발 중간에 많은 것이 변경될 수 있습니다. 얼리 액세스 게임을 플레이할 때 전혀 예측하지 못한 이슈가 발생하거나 완전히 새로운 게임플레이 요소를 경험할 수 있습니다.현재 개발 중인 게임을 바로 플레이하거나 더 완전한 게임 경험을 제공할 때까지 기다릴 수 있습니다.Karakage: The Sky Shadow is a fast-paced 5v5 anime shooter where stylish, anime-inspired warriors trained in Celestial Flow battle across realistic, immersive environments that shift in real-time. The game’s unique Domain Warp mechanic lets you teleport between two completely different maps mid-game, altering the landscape and changing the flow of combat. One moment, you're fighting in a ruined temple under a crimson sky; the next, you're in a futuristic city, navigating through neon-lit streets and towering skyscrapers. The constantly shifting environments force you to adapt your strategy on the fly, keeping every match fresh and dynamic.