Risk of Rain 2 + Survivors of the Void + Seekers of the Storm 번들
비평가의 극찬을 받은 Risk of Rain 2와 그 첫 확장팩 2가지를 만나보세요! 이 번들에는 Risk of Rain 2, Survivors of the Void DLC, Seekers of the Storm DLC가 포함되어 있습니다.