Insurgency: Sandstorm - Desert Hex Silah Kaplaması Seti
Bu eşyalar, satın alındıktan sonra oyun içinde anında açılır. Onları oyundaki Mühimmat menüsünde, her silahın altındaki "Estetik" yükseltme kategorisinden kuşanabilirsin. Bu DLC; Sene 1 Bileti, Deluxe Edition ve Gold Edition içeriğinde bulunur.