001 Game Creator - 3D FPS / Survival Horror Kit
The 3D FPS Expansion DLC provides 001 Game Creator users with a brand new template designed to create first-person shooter games. The package comes with a variety of 3D assets and pre-made maps and interfaces, with pre-configured controls, to allow users to immediately jump in and start building their dream FPS game. Players can build directly off this template or use the assets/scripts to create their own from scratch.