001 Game Creator - 3D Step Dungeon Maze Kit
The Step Dungeon Maze Kit provides 001 Game Creator users with a brand new template designed to create a retro step dungeon crawling experience. The package comes with several pre-made assets to allow users to immediately jump in and start building their dream Step Dungeon. Players can build directly off this template or use the assets/scripts to create their own from scratch.