001 Game Creator - 3D Step Dungeon Maze Kit
Step Dungeon Maze Kit giver brugere af 001 Game Creator en helt ny skabelon designet til at skabe en retro “step dungeon crawler”-oplevelse. Pakken indeholder flere færdiglavede aktiver, så brugerne straks kan springe ind og begynde at bygge deres drømme-Step Dungeon. Spillere kan bygge direkte oven på denne skabelon eller bruge aktiverne/scripts til at skabe deres egne spil fra bunden.