001 Game Creator Demo
001 Game Creator oferuje deweloperom możliwość tworzenia intuicyjnych i rozbudowanych gier bez żadnej wcześniejszej wiedzy programistycznej. Jest to szczególnie korzystne dla artystów i projektantów, którzy wolą bardziej wizualne podejście do tworzenia gier, lub developerów, którzy nie chcą spędzać wiele czasu, pisząc skrypty od podstaw. W przeciwieństwie do tradycyjnych programów wykorzystujących systemy zdarzeń, 001 Game Creator oferuje ogromną ilość wbudowanych eventów oraz możliwość tworzenia własnych, by jeszcze bardziej dostosować proces tworzenia do potrzeb Twojej gry.
001 Game Creator umożliwia deweloperom tworzenie gier dla PC Windows (exe) – z obsługą Steam API (osiągnięcia, statystyki, itp.), HTML5 (js/html) oraz urządzeń mobilnych (apk), a wszytko to w jednym programie! W przeciwieństwie do innych podobnych silników, 001 Game Creator pozwala twórcom na eksport swoich gier na wszystkie dostępne platformy od razu, bez zbędnych dodatkowych opłat. Najlepsze jest to, że twoje gry nie są obciążone żadną licencją lub opłatą za sprzedawanie ich – więc gdy kupisz 001 Game Creator, będziesz mógł sprzedawać swoje gry na własnych warunkach, bez potrzeby dzielenia się zyskami.
001 Game Creator daje deweloperom narzędzia do tworzenia ambitnych gier multiplayerowych/co-op dzięki wbudowanemu systemu networkingu (TCP/IP). W dodatku, 001 Game Creator umożliwia twórcom tworzenie wieloosobowych rozgrywek lokalnych (do czterech graczy) z wbudowaną obsługą wielu kontrolerów.
001 Game Creator otwiera drzwi do świata pełnego możliwości. Twórz gry – dokładnie takie, jakie sobie wymarzyłeś: RPGi, shoot-'em-upy, gry wyścigowe, bijatyki, symulacyjne, platformówki, gry tower defense, karcianki, a nawet gry 3D! Jeśli możesz sobie ją wyobrazić, to możesz ją stworzyć dzięki 001 Game Creator.
Uwaga: Chociaż 001 Game Creator posiada tłumaczenia na 9 różnych języków (z pełną obsługą UNICODE), dokumentacja jest obecnie dostępna wyłącznie w języku angielskim.