001 Game Creator - Dragon's Den Resource Pack
Pakiet zasobów Dragon's Den dodaje do 001 Game Creator nowe zestawy kafelków, sprite’y, tła, portrety postaci, muzykę i efekty dźwiękowe stworzone przez Joela Steudlera.