001 Game Creator - Free Add-On Music Pack
Score every scene with 34 versatile tracks: battle, town, mystery, sea, snow, and more! Perfect for all genres and ready to drop into any 001 project.
Use the Resource Importer (accessed through Resources > Import Resources) to add these tracks to your project.