001 Game Creator - Free Add-On Music Pack
Giv lyd til hver scene med 34 alsidige numre: kamp, by, mystik, hav, sne og meget mere! Perfekt til alle genrer og klar til at blive tilføjet til ethvert 001-projekt.
Brug Resource Importer (tilgængelig via Ressourcer > Importer ressourcer) til at tilføje disse numre til dit projekt.