001 Game Creator - MMORPG Kit
Build your own online RPG! Includes networking, server/client setup, quests, shops, chat, and a full MMO-ready template. Easily customizable and ready to launch.
The MMORPG Expansion DLC provides 001 Game Creator users with a brand new template designed to create massively multiplayer online role-playing games. The package comes with several pre-made maps, interfaces and networking features to allow users to immediately jump in and start building their dream MMO RPGs. Players can build directly off this template or use the assets/scripts to create their own from scratch.