001 Game Creator - MMORPG Kit
MMORPG Expansion DLC giver brugere af 001 Game Creator en helt ny skabelon designet til at skabe massivt multiplayer online-rollespil. Pakken indeholder flere færdiglavede kort, grænseflader og netværksfunktioner, så brugerne straks kan springe ind og begynde at bygge deres drømme-MMORPG. Spillere kan bygge direkte oven på denne skabelon eller bruge aktiverne/scripts til at skabe deres eget spil fra bunden.