001 Game Creator - Point & Click Adventure Kit
The Point & Click Adventure Expansion DLC provides 001 Game Creator users with a brand new template designed to create PnC games. The package comes with several pre-made assets/backdrops to allow users to immediately jump in and start building their dream PnC games. Players can build directly off this template or use the assets/scripts to create their own from scratch.