001 Game Creator - Point & Click Adventure Kit
Point & Click Adventure Expansion DLC giver brugere af 001 Game Creator en helt ny skabelon designet til at lave PnC-spil. Pakken indeholder flere færdiglavede aktiver/baggrunde, så brugerne straks kan gå i gang med at bygge deres drømme-PnC-spil. Spillere kan bygge videre på denne skabelon eller bruge aktiverne/scripts til at skabe deres eget spil fra bunden.