001 Game Creator - Point & Click Adventure Kit
Dodatek DLC Point & Click Adventure Expansion dostarcza użytkownikom 001 Game Creator nowy szablon zaprojektowany do tworzenia gier PnC. Pakiet zawiera wiele gotowych zasobów/tła, które pozwalają od razu zacząć tworzyć wymarzone gry PnC. Gracze mogą budować bezpośrednio na podstawie tego szablonu lub wykorzystać zasoby/skrypty do stworzenia własnych projektów od zera.