001 Game Creator - Retro Fantasy Music Pack Volume 1
Use the Resource Importer (accessed through Resources > Import Resources) to add these tracks to your project.
Bring the golden era sound of JRPGs to your game with twenty tracks of high fantasy from composer Joel Steudler! Memorable melodies recall the classic soundtracks of the 16-bit and 32-bit console era and fill your game with nostalgic charm. Adventure, action and emotion fill this pack. Also includes twenty Music Events!