001 Game Creator - Retro Fantasy Music Pack Volume 1
Użyj Importera Zasobów (Resources > Import Resources), aby dodać te utwory do swojego projektu.
Wprowadź brzmienie złotej ery JRPG do swojej gry dzięki dwudziestu utworom fantasy skomponowanym przez Joela Steudlera! Zapadające w pamięć melodie przywodzą na myśl klasyczne ścieżki dźwiękowe ery konsol 16-bitowych i 32-bitowych, napełniając grę nostalgicznym urokiem. Przygoda, akcja i emocje wypełniają ten pakiet. Zawiera także dwadzieścia zdarzeń muzycznych!