001 Game Creator - Sound Effects Pack Volume 1
Pust liv i dine kreationer med denne lydpakke af høj kvalitet, der indeholder 165 lydeffekter!
Disse lydeffekter kan bruges i alle spiltyper og genrer – fra fuglekvidder til mønter, døre, fodtrin, menublip og meget mere!
Denne DLC leverer en lettilgængelig ressourcepakke, der kan tilføjes til ethvert eksisterende projekt i 001 Game Creator.