001 Game Creator - Sound Effects Pack Volume 1
Dodaj 165 wysokiej jakości efektów dźwiękowych do dowolnego projektu. Zawiera dźwięki interfejsu, kroków, drzwi, monet, tła dźwiękowego i więcej, odpowiednie dla wszystkich typów i gatunków gier.