001 Game Creator - Visual Novel Kit
The Visual Novel Expansion DLC provides 001 Game Creator users with a brand new template designed to create Visual Novels. The package comes with several pre-made assets to allow users to immediately jump in and start building their dream Visual Novel. Players can build directly off this template or use the assets/scripts to create their own from scratch.