001 Game Creator - Visual Novel Kit
Visual Novel Expansion DLC giver brugere af 001 Game Creator en helt ny skabelon designet til at skabe visuelle romaner. Pakken indeholder flere færdiglavede aktiver, så brugerne straks kan springe i gang med at bygge deres drømme-Visual Novel. Spillere kan bygge direkte ud fra denne skabelon eller bruge aktiverne/scripts til at skabe deres eget spil fra bunden.