E-Book - SoftWeir Game Design Worksheets
After purchasing the DLC, ensure 001 Game Creator updates. Then simply launch it directly from Epic Games Store, which will bring up the windows explorer window showing all the files.
IMPORTANT: This DLC does not add any additional functionality to 001 Game Creator. This DLC is a an E-Book delivered in PDF format which you can easily view/print using any PDF viewer, and usable with any Game Creation software of your choosing.
By using our premium game development worksheets you can take the first steps in planning your dream video game! This selection of resources includes 21 individual worksheets, our Game Design Documentation Builder and Project Management bundle.