E-Book - SoftWeir Game Design Worksheets
Når du har købt DLC’en, skal du sikre, at 001 Game Creator er opdateret. Start derefter programmet direkte fra Epic Games Store – dette åbner et Stifinder-vindue, hvor du kan se alle filerne.
VIGTIGT: Denne DLC tilføjer ingen ekstra funktionalitet til 001 Game Creator. DLC’en er en e-bog leveret i PDF-format, som du nemt kan læse eller udskrive med enhver PDF-fremviser og bruge sammen med hvilken som helst spiludviklingssoftware.
Med vores premium arbejdsark til spiludvikling kan du tage de første skridt i planlægningen af dit drømmespil! Dette ressourcekit indeholder 21 individuelle arbejdsark, vores Game Design Documentation Builder og en projektstyringspakke.