E-Book - SoftWeir Game Design Worksheets
Po zakupie DLC upewnij się, że 001 Game Creator został zaktualizowany. Następnie uruchom go bezpośrednio z Epic Games Store — pojawi się okno Eksploratora Windows z wszystkimi plikami.
WAŻNE: To DLC nie dodaje żadnej dodatkowej funkcjonalności do 001 Game Creator. Jest to e-book w formacie PDF, który można łatwo przeglądać i drukować w dowolnym czytniku PDF, a także używać z dowolnym wybranym oprogramowaniem do tworzenia gier.
Korzystając z naszych profesjonalnych arkuszy do projektowania gier, wykonasz pierwszy krok w planowaniu swojej wymarzonej gry! Ten zestaw zawiera 21 indywidualnych arkuszy roboczych, kreator dokumentacji projektowej oraz pakiet do zarządzania projektem.