E-Book - STEM Course for 001 Game Creator: Basics
Når du har købt DLC’en, skal du sikre, at 001 Game Creator er opdateret. Start derefter programmet direkte fra Epic Games Store; dette åbner et Stifinder-vindue, hvor du kan se alle filerne.
VIGTIGT: Denne DLC tilføjer ingen ekstra funktionalitet til 001 Game Creator. DLC’en er en e-bog i PDF-format, som du nemt kan læse i enhver PDF-fremviser.
Ved at læse denne bog bliver du ført gennem alt, hvad du behøver for at bygge din drømmeskabelse med 001 Game Creator. STEM Course for 001 Game Creator: Basics er designet som et introduktionskursus i STEM, så enhver nybegynder i spiludvikling kan komme i gang og begynde at lave spil i dag!
Spildesign kan virke skræmmende og krævede tidligere mange års viden. Med 001 Game Creator kan alle kaste sig ud i spildesign uden forudgående script-kundskaber! Programmet har mange indbyggede funktioner, der gør det nemt at springe i gang og forenkler udviklingsprocessen. Den første bog i vores 001 Game Creator STEM Learning Course-serie, 001 Basics, giver dig al den viden, du skal bruge for at starte din kreation i dag!
Hvis du er nybegynder i spildesign, underviser dit barn i spildesign eller blot er ny i 001 Game Creator, er denne bog noget for dig! Med den viden, du får her, kan du bringe dine drømmekreationer til live.