E-Book - STEM Course for 001 Game Creator: Basics
Po zakupie DLC upewnij się, że 001 Game Creator został zaktualizowany. Następnie uruchom go bezpośrednio z Epic Games Store, co otworzy okno Eksploratora Windows z wszystkimi plikami.
WAŻNE: To DLC nie dodaje żadnej funkcjonalności do 001 Game Creator. Jest to e-book w formacie PDF, który możesz łatwo przeglądać w dowolnym czytniku PDF.
Czytając tę książkę, poznasz wszystkie kroki potrzebne do zbudowania wymarzonej produkcji w 001 Game Creator. STEM Course for 001 Game Creator: Basics to wprowadzający kurs STEM, z którego każdy początkujący twórca gier może skorzystać i rozpocząć tworzenie już dziś!
Projektowanie gier kiedyś wymagało wielu lat nauki. Dzięki 001 Game Creator każdy może zacząć bez wcześniejszej znajomości skryptów! Program oferuje wbudowane funkcje przyspieszające i upraszczające proces tworzenia. Pierwsza książka z naszej serii kursów STEM, 001 Basics, dostarczy wiedzy niezbędnej do rozpoczęcia tworzenia już teraz!
Jeśli dopiero zaczynasz tworzyć gry, uczysz dziecko projektowania gier lub jesteś nowy w 001 Game Creator, ta książka jest dla Ciebie! Wiedza z niej pomoże Ci urzeczywistnić swoje pomysły.