E-Book - STEM Course for 001 Game Creator: Resources
After purchasing the DLC, ensure 001 Game Creator updates. Then simply launch it directly from Epic Games Store, which will bring up the windows explorer window showing all the files.
IMPORTANT: This DLC does not add any additional functionality to 001 Game Creator. This DLC is a an E-Book delivered in PDF format which you can easily view using any PDF viewer.
By reading this book you will be taken on a journey showing you the ins and outs of various 001 Game Creator resource editors. STEM Course for 001 Game Creator: Resources has been designed as a follow-up STEM educational course that any beginner to game development can pick up and start creating games today. If you are new to 001 Game Creator, it is highly recommended to pick up and read STEM Course for 001 Game Creator: Basics, first!
Game design can be an intimidating task that used to require many years of knowledge. Using 001 Game Creator anyone can dive into game design without any prior scripting knowledge! 001 Game Creator has various features built in to jump-start game creation simplifying the development process. The first book in our 001 Game Creator STEM Learning Course Series, 001 Basics, will provide you with the knowledge needed to start your creation today!
Learn various tips and tricks to help you develop your game using 001 Game Creator.
If you are a beginner to game design, teaching game design to your child, new to 001 Game Creator, or simply don’t fully understand resources in 001 Game Creator, this book is for you! Using the knowledge gained from this book you can bring your dream creations to life.