E-Book - STEM Course for 001 Game Creator: Resources
Po zakupie DLC upewnij się, że 001 Game Creator został zaktualizowany. Następnie uruchom go bezpośrednio z Epic Games Store, a otworzy się okno Eksploratora Windows z wszystkimi plikami.
WAŻNE: To DLC nie dodaje żadnej dodatkowej funkcjonalności do 001 Game Creator. Jest to e-book w formacie PDF, który możesz łatwo przeglądać w dowolnym czytniku PDF.
Czytając tę książkę, poznasz tajniki różnych edytorów zasobów w 001 Game Creator. STEM Course for 001 Game Creator: Resources to kolejny kurs edukacyjny STEM, z którego każdy początkujący twórca może skorzystać i zacząć tworzyć gry już dziś. Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z 001 Game Creator, gorąco polecamy najpierw zapoznać się z STEM Course for 001 Game Creator: Basics!
Projektowanie gier bywało kiedyś zniechęcające i wymagało wielu lat nauki. Dzięki 001 Game Creator każdy może rozpocząć bez wcześniejszej znajomości skryptów! Program oferuje liczne wbudowane funkcje przyspieszające proces tworzenia gier. Pierwsza książka z naszej serii kursów STEM, 001 Basics, dostarcza wiedzy potrzebnej do rozpoczęcia pracy już dziś!
Jeśli dopiero zaczynasz projektowanie gier, uczysz dziecko podstaw tworzenia gier, jesteś nowy w 001 Game Creator lub po prostu nie do końca rozumiesz system zasobów w 001 Game Creator, ta książka jest dla Ciebie! Dzięki wiedzy z niej zaczerpniętej ożywisz swoje wymarzone projekty.