007 First Light
Earn the Number. 007 First Light is a thrilling espionage action-adventure game from IO Interactive. Follow James Bond as a young, resourceful and sometimes reckless recruit in MI6's training program, and discover an origin story of the world’s most famous spy.
After a heroic act, young Naval air crewman James Bond is offered to join the newly revived Double 0 program. But when a mission to stop a rogue agent ends in tragedy, he must join forces with his reluctant mentor Greenway to expose a deep conspiracy and stop a looming coup at the heart of the State.
Discover a new standalone, re-imagined James Bond origin story, and the events that lead an audacious young hero to become the best MI6 agent.
Embark on missions in breathtaking locations, drive iconic vehicles, and dive into a cinematic adventure in pursuit of a rogue agent who’s always one step ahead.
Go silent or go loud. Whether fighting with fists or firepower, using gadgets to infiltrate, or bluffing your way past guards, the approach is entirely up to you.