1348 Ex Voto - Artbook
Take a deeper look into the world of 1348 Ex Voto with its 35 pages of exclusive artworks and behind-the-scenes information about 1348 Ex Voto's story.
Spoiler alert! This product contains some spoilers regarding 1348 Ex Voto's story, browse at your own peril!