1348 Ex Voto - kunstbog
Tag et nærmere kig ind i 1348 Ex Voto-verdenen med dens 35 sider med eksklusive kunstværker og information om historien bag 1348 Ex Voto.
Spoileradvarsel! Dette produkt indeholder spoilere vedrørende historien om 1348 Ex Voto. Gennemse det på eget ansvar!