„1348 Ex Voto” – album z grafikami
Zachwyć się szczegółowym światem „1348 Ex Voto” i podziwiaj 35-stronicowy album z wyjątkowymi grafikami i zakulisowymi ciekawostkami o fabule „1348 Ex Voto”.
Uwaga, spojler! Album zawiera spojlery dotyczące fabuły „1348 Ex Voto”, przeglądasz na własne ryzyko!