1941 Frozen Front
Alman kuvvetleri ile Doğu'ya doğru yüksel veya Sovyet tarafında Rusya anayı savun. Doğru savaş taktiğini seç ve FROZEN FRONT'da üstün Komutan olarak çizgilerinizi kazan!