1944 Burning Bridges
Duty calls: Experience exciting strategy gameplay and master challenging military missions! Storm the beaches of Normandy with the Allied troops or take command of the Axis and defend the Atlantic Wall. History depends on you!
This is the decisive World War II battle between the Allied forces and the Axis powers! Choose your path and lead your army to victory!
The right war strategy is the key to the ultimate victory! Plan your attacks and conquer or destroy connecting bridges, bunkers, and roadblocks, to get yourself a tactical advantage!
Become the greatest general of all time and prove your tactical skills in plenty of different war campaigns! Unlock new missions, maps, and scenarios!
Take command of special units like paratroopers and bomber squadrons! Surprise your opponents from above and conquer strategic points in the enemy territory!
Fight with tanks, warplanes, infantry, paratroopers, and much more powerful combat units and weaponry! Heavy artillery, espionage balloons, and flamethrowers included!
Battle your way through the enemy lines by land, sea, and air! Lead your soldiers into battle and crush your enemies on the historical battlefields!